Adam jest założycielem Sowelo Consulting i kieruje aktywnością firmy w regionie EMEA. Specjalizuje się w obsłudze klientów w branżach Technologicznych, IT i Zarządzanie Strategiczne. Doświadczenie Adama obejmuje headhunting , RPO, a także rekrutacje wewnętrzne prowadzone z szczególnym uwzględnieniem perspektyw rozwoju i wymagań klienta. Profile kandydatów wyszukiwanych przez Adama obejmują szereg stanowisk, od czysto funkcyjnych po specjalistów w dziedzinie technologii informatycznych i telekomunikacji, finansów i doradztwa z zakresu zarządzania na wszystkich szczeblach zarządzania. Prowadził projekty i poszukiwał kandydatów w większości krajów regionu EMEA.

Szymon Kalista
Początki pracy w branży IT to rok 2003. Od tego czasu zajmował się projektowaniem stron WWW i systemów interaktywnych, opracowaniami multimedialnymi, realizacją usług interaktywnych, projektowaniem i wdrażaniem systemów oraz narzędzi niezbędnych do prowadzenia internetowej informacji o usługach, e-marketingiem oraz pozycjonowaniem witryn internetowych w wyszukiwarkach. Ponadto specjalizuje się w programowaniu PHP, zarządzaniu serwerami, sporządzaniu strategii marketingu internetowego, SEO, SEM. Szymon dołączył do firmy Sowelo w 2010 roku.
Mam doświadczenie w rekrutacji i koordynacji oraz wdrażaniu międzynarodowych projektów. Pracowałam dla HP, Sun Microsystems, Honeywella, American Express, Rolls-Roycea, Computacenter i Infora. Mówię po polsku, angielsku, francusku, hiszpańsku, niemiecku i węgiersku. Prywatnie zajmuję się pracą z końmi (uczę ludzi lepszego porozumienia z nimi) oraz asztanga-jogą. Prowadzę warsztaty i lekcje indywidualne w tych obydwu dziedzinach. Mam dwa własne konie.
Zajmuję się rekrutacją w branży IT od 2013 roku, miałem okazję realizować projekty dla międzynarodowych klientów. Przed rozpoczęciem kariery w rekrutacji zajmowałem się obsługa klienta i sprzedażą. Zawsze staram się aby prowadzone przeze mnie procesy były pozytywnie odbierane przez kandydatów, a klienci dostawali wysoką jakość usług. Poza pracą lobię podróżować z rodziną, oglądać mecze piłki nożnej i F1.
Ariadna ukończyła zarządzanie finansami. Ma za sobą zrealizowane projekty rekrutacyjne na stanowiska techniczne oraz biznesowe w branży IT. Obecnie odpowiedzialna za procesy administracyjne oraz zarządzanie finansami firmy.
Iryna jest absolwentką studiów magisterskich na kierunku języki obce i literatura. Posiada międzynarodowe doświadczenie w obsłudze klienta, pracowała dla takich firm jak Emirates Airlines i Princess Cruises. Od 2016 r. kontynuuje swoją karierę jako rekruter, zrealizowała do tej pory wiele projektów dla klientów z branży IT, w USA i Europie. Kocha psy, ocean, pływanie, podróże w ciepłe kraje i orientalne kino.
Od 2015 roku zajmuję się rekrutacją w sektorze IT, a dokładniej wspieram procesy rekrutacyjne kluczowych klientów w Polsce i za granicą. Pracownicy i podwykonawcy przeze mnie rekrutowani to wykwalifikowani specjaliści z sektora IT i biznesu. Przez ostatnie lata nauczyłam się jak wygląda proces zatrudniania na każdym etapie, od początku do końca. Przykładam dużą wagę do tego aby przeprowadzić kandydata przez proces rekrutacji bezproblemowo i uważnie. Lubię wspierać klientów w znajdowaniu najlepszej strategii rekrutacyjnej korzystając ze swojej wiedzy i znajomości różnych modeli współpracy. Poza pracą lubię uczyć się języków obcych, szyję i szydełkuję kiedy tylko mam czas i lubię spędzać czas z przyjaciółmi w blisko natury.
Sylwia dołączyła do zespołu Sowelo Consulting w sierpniu 2015. Obecnie studiuje Filologię angielską na Uniwersytecie Rzeszowskim. Od dzieciństwa jest zafascynowana językiem angielskim. Wolny czas lubi spędzać aktywnie. Lubi długie spacery i przejażdżki rowerowe, jednak podróżowanie samochodem również sprawia jej przyjemność.
Basia jest żoną i mamą dwójki niezwykle kochanych dzieci. W latach 2007 – 2014 mieszkała z rodziną w Wielkiej Brytanii. Basia uwielbia psychologię i zdrowy tryb życia. Każdego dnia uprawia sport, jeśli nie fitness to bieganie, pływanie, wspinaczka lub długie spacery z rodziną.